7 dec 2015 Kinderpanel.jpg Idee voor het inzetten van de hoogbegaafden groep op uw school Idee voor het inzetten van de hoogbegaafden groep op uw school
7 dec 2015 Facebook dec  2015 Juan y Rosa (2).png Navidad en Sevilla para los niños (Kerst in Sevilla voor kinderen) Navidad en Sevilla para los niños (Kerst in Sevilla voor kinderen)
7 dec 2015 Twitter Don Toro.jpg Twitter met Don Toro Twitter met Don Toro
7 dec 2015 GHF.jpg Twitter met Juan y Rosa Twitter met Juan y Rosa
6 nov 2015 domino 1.jpg Hulp bij het leren van Spaans Hulp bij het leren van Spaans
6 nov 2015 Tessa Kieboom 1.jpg Lezing van Tessa Kieboom over hoogdbegaafdheid Lezing van Tessa Kieboom over hoogdbegaafdheid
Rosa in ontwikkeling.png
"Juan y Rosa" na Edmodo 26 sep 2022

Juan y Rosa zijn aan het veranderen in vele opzichten.

Illustraties
Allereerst veranderen de illustraties in de boeken van heel eenvoudige tot steeds meer illustraties met aandacht voor de emotie. Hier staan de drie illustraties op een rij, Rosa van 2005 - 2008 en 2022

Einde Edmodo en nieuw begin
Verder zijn we inmiddels bewust van het feit dat Edmodo is gestopt per 22 september 2022 en hebben we dankzij uw ingevulde vragenlijst over het gebruik van Edmodo, de belangrijkste documenten en websitelinks overgebracht naar drie beschermde webpagina's; voor ieder deel een aparte pagina. 

Deze webpagina's zullen up-to-date gehouden worden door het team van Juan y Rosa. U krijgt de weblink en het wachtwoord na bestelling van de boeken. Laat ons weten via info@juanyrosa.com als er iets niet werkt. Deel 2 is nog niet geheel uitgewerkt. Die pagina zal einde volgende week gevuld zijn. De webpagina's kunt u straks via het digitale platform van Juan y Rosa bereiken. 

Digitale platform van Juan y Rosa
Als laatste ontwikkeling kondig ik nog een volgende stap aan voor een vervanging van het digitale platform van Edmodo voor de leerlingen en begeleiders van de leermethode Juan y Rosa. We gaan een nieuw platform inrichten zodat u als begeleider de leerlingen ook op afstand beter kunt begeleiden, weten waar ze zijn en wat ze gedaan hebben, hoe ze de tussentijdse toetsen hebben gemaakt, etc. Dit geldt uiteraard niet als vervanging van het directe contact met de leerlingen maar als een extra tool om de begeleiding beter te sturen. 

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren