29 apr 2024 Joep dohmen.png Hoe werk je aan je eigen Bildung? Hoe werk je aan je eigen Bildung?
29 apr 2024 feria de abril.1.png "Feria de Abril", aandacht voor de flamenco dans "Feria de Abril", aandacht voor de flamenco dans
29 apr 2024 693b435f-054b-4566-a89d-0c3209c9f299.jpeg Langs de kant van de weg in Tossa de Mar Langs de kant van de weg in Tossa de Mar
29 apr 2024 talent in de klas.png Educatieheld congres - Talent in de klas Educatieheld congres - Talent in de klas
28 feb 2024 20231208_121339.jpg Langs het strand van el Palo, Málaga Langs het strand van el Palo, Málaga
28 feb 2024 jazmín.png "Jazmín en España" "Jazmín en España"
week van de hoogbegaafdheid.jpg
Bezoek de de Week van de Hoogbegaafdheid van 6 t/m 14 maart 5 feb 2021

Op 4 momenten in de week kunt u een online presentatie bijwonen van de auteur van Juan y Rosa. De titel van de presentatie is: Waarom in elke klas en op elk leerplein 'Juan y Rosa' aanwezig zou moeten zijn!

Het zal gaan over de uniciteit van de leermethode, over het belang van contact houden met de hoogbegaafde en op welke manier je dat contact kunt behouden. De doelgroep van deze presentatie is de directeur van de basisschool, de intern begeleider en de begeleider en/of leerkracht van de plusgroep. Laat u inspireren door deze presentatie en ontdek wat er verder in de week georganiseerd wordt op de website van de organisatie van de Week van de Hoogbegaafdheid. De site kunt u bereiken via www.weekvandehoogbegaafdheid.nl en www.weekvandehoogbegaafdheid.be.

U kunt via deze webpagina uw eigen programma samenstellen van hetgeen u graag wilt zien, horen of doen in die week.

De week wordt corona-proof ingericht. Er zullen steeds meer activiteiten geplaatst worden op de website al naar gelang we dichter bij de start van de Week zijn. De meeste activiteiten zullen over hoogbegaafdheid gaan, maar er zullen ook activiteiten specifiek voor hoogbegaafden zijn. 

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren