5 dec 2013 huiswerk helpen.png Samen e-mailen en schrijven aan elkaar Samen e-mailen en schrijven aan elkaar
5 dec 2013 FB.JPG Afscheid Hyves, welkom Facebook! Afscheid Hyves, welkom Facebook!
5 dec 2013 juan en rosa zitten op muur.png Blijf op de hoogte van nieuws over de methode Blijf op de hoogte van nieuws over de methode
3 dec 2013 juan en rosa zitten op muur.png Nieuw materiaal Nieuw materiaal
25 nov 2013 huiswerk helpen.png Nascholing Spaans met Comenuisbeurs voor de begeleider/leerkracht Nascholing Spaans met Comenuisbeurs voor de begeleider/leerkracht
10 nov 2013 dia de la hispanidad2.jpg Día de la Hispanidad Día de la Hispanidad
week van de hoogbegaafdheid.jpg
Bezoek de de Week van de Hoogbegaafdheid van 6 t/m 14 maart 5 feb 2021

Op 4 momenten in de week kunt u een online presentatie bijwonen van de auteur van Juan y Rosa. De titel van de presentatie is: Waarom in elke klas en op elk leerplein 'Juan y Rosa' aanwezig zou moeten zijn!

Het zal gaan over de uniciteit van de leermethode, over het belang van contact houden met de hoogbegaafde en op welke manier je dat contact kunt behouden. De doelgroep van deze presentatie is de directeur van de basisschool, de intern begeleider en de begeleider en/of leerkracht van de plusgroep. Laat u inspireren door deze presentatie en ontdek wat er verder in de week georganiseerd wordt op de website van de organisatie van de Week van de Hoogbegaafdheid. De site kunt u bereiken via www.weekvandehoogbegaafdheid.nl en www.weekvandehoogbegaafdheid.be.

U kunt via deze webpagina uw eigen programma samenstellen van hetgeen u graag wilt zien, horen of doen in die week.

De week wordt corona-proof ingericht. Er zullen steeds meer activiteiten geplaatst worden op de website al naar gelang we dichter bij de start van de Week zijn. De meeste activiteiten zullen over hoogbegaafdheid gaan, maar er zullen ook activiteiten specifiek voor hoogbegaafden zijn. 

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren