Toggle navigation
Juan y Rosa, Spaans leren op de basisschool. D
e leermethode die de hoogbegaafde leerling uitdaagt om eigen keuzes te maken bij het leren!
EN
zoek
Home
De leermethode
Leerplatform
Hoogbegaafd
Toelichting en uitleg
Recensies en referenties
Vraag en antwoord
Spelen met Spaans en andere links
Informatie aanvragen
Niveaus
Deel 0
Deel 1
Deel 2
Implementatie op uw school
Inzage & handleidingen
Bestelinformatie
Bestelformulier
"Hips en tips"
Aanmelden nieuwsbrief
Identiteit, verbinding, visie
Inspiratie over taal enzo
Contact
meer items
vorige pagina
1
...
35
36
37
38
39
...
62
volgende pagina
10 feb 2017
Aanvulling op de handleiding bij Soy Don Toro
Aanvulling op de handleiding bij Soy Don Toro
10 feb 2017
“Como agua para chocolate” een ideale film om bij te dineren
“Como agua para chocolate” een ideale film om bij te dineren
10 feb 2017
Twee heerlijke gerechten
Twee heerlijke gerechten
10 feb 2017
31e uitreiking Goya-premios
31e uitreiking Goya-premios
10 feb 2017
Twitter met Juan y Rosa
Twitter met Juan y Rosa
10 feb 2017
Twitter met Don Toro
Twitter met Don Toro
meer items
vorige pagina
1
...
35
36
37
38
39
...
62
volgende pagina
Congres Levende Talen op 14 oktober 2022
7 okt 2022
Op 14 oktober wordt in de Reehorst in Ede het jaarlijks congres georganiseerd van de Vereniging Leraren Levende Talen. Het thema van de dag is ‘Vakvernieuwing: Kansen voor het talenonderwijs’. U kunt zich nog aanmelden via
de website
https://congres.levendetalen.
nl/fysiek-clt/
.
Als ontwikkelaar van de Spaanse leermethode
Juan y Rosa
ben ik groot voorstander van het doorgeven van de ontwikkelingen op de basisschool op gebied van Spaans aan het voortgezet onderwijs. Belangrijk blijft het dat het VO bewust is van het feit dat er veel leerlingen op het primair onderwijs Spaans leren op A1 en sommige leerlingen op A2 niveau. Daarop verder de taallessen inrichten zou een stap vooruit zijn voor het niveau waarop Spaans kan worden geëxamineerd aan het einde van het VO.
Let op de gekleurde folders in uw meegeleverde map van Levende Talen.