10 sep 2019 Nederlandse versie 3 delen+klein.jpg De zes-jarige leerlijn: over het gebruik en de onderliggende principes De zes-jarige leerlijn: over het gebruik en de onderliggende principes
10 sep 2019 digitaal JyR.png Het digitaliseren van de leermethode Het digitaliseren van de leermethode
10 sep 2019 Dolor y gloria.png Dolor y gloria Dolor y gloria
10 sep 2019 2019-07-01 21.37.07.jpg Juan y Rosa in de social media Juan y Rosa in de social media
10 sep 2019 Stichting hoogbegaafd.png Congressen in de planning Congressen in de planning
21 jun 2019 Flamenco Azules.jpg Wie durft te gaan Flamenco dansen komend jaar? Wie durft te gaan Flamenco dansen komend jaar?
week van de hoogbegaafdheid.png
De Week van de Hoogbegaafdheid 23 feb 2023 Op de website van de organisatie van deze week vindt u alle activiteiten die georganiseerd worden voor (hoog)begaafden. Kijk er eens rustig rond en ontdek waar uw interesse naar toe uitgaat, voor uzelf, uw kinderen, leerlingen, etc.

De webinar die ik organiseer heeft als titel "Uitdagend en inspirerend leermateriaal voor de (hoog)begaafden op de basisschool" (9 maart, 19:30 uur). Deze webinar gaat zowel over het uitdagende leermateriaal Spaans van Juan y Rosa als over de inspirerende projecten van Projectpark. (U kunt zich niet meer aanmelden.) U krijgt in deze webinar een kijkje in de keuken van uitdagend leermateriaal. De volgende vragen zullen besproken worden:
  • hoe ziet uitdagend leermateriaal er uit
  • hoe wordt de leerling aangesproken in dat materiaal
  • hoe kan de leerling ermee werken 
  • waar moet je als begeleider rekening mee houden

Bent u geïnteresseerd in nieuw uitdagend materiaal of wilt u opnieuw op de hoogte worden gebracht van het leermateriaal van Juan y Rosa schrijf u dan in voor de webinar. Ook voor vragen van uw kant wordt aandacht besteed in mijn webinars.

Toegevoegd april 2023: U kunt hier de PDF van de presentatie inzien.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren