5 feb 2021 week van de hoogbegaafdheid.jpg Bezoek de de Week van de Hoogbegaafdheid van 6 t/m 14 maart Bezoek de de Week van de Hoogbegaafdheid van 6 t/m 14 maart
5 feb 2021 wat ik wil.jpg Nieuw artikel: ‘De gemiddelde leerling voorbij’ Nieuw artikel: ‘De gemiddelde leerling voorbij’
5 feb 2021 biennale.jpg Tips en ideeën om te doen voor/met de leerlingen van Juan y Rosa Tips en ideeën om te doen voor/met de leerlingen van Juan y Rosa
5 feb 2021 Conferenties en boeken.jpg Lezingen, webinars en nieuw leesmateriaal over vernieuwend onderwijs Lezingen, webinars en nieuw leesmateriaal over vernieuwend onderwijs
17 dec 2020 20201217_144703.jpg Extra uitdaging tijdens deze lockdown Extra uitdaging tijdens deze lockdown
7 dec 2020 woord en zijn betekenis.jpg Hoe communiceren we dan schriftelijk met onze handen en voeten? Hoe communiceren we dan schriftelijk met onze handen en voeten?
Linkedin nieuwsbrief.jpg
Discussiegroep gestart op LinkedIn 7 dec 2015

Op LinkedIn heb ik de discussiegroep gestart "Spaans met Juan y Rosa". Een aantal leden van de groep heb ik uitgenodigd maar U kunt zich ook zelf aanmelden als u wilt deelnemen aan de LinkedIn groep. Het doel is om kennis met elkaar te delen aan andere leraren/begeleiders van de groep Spaans of Intern Begeleiders van de school. Tegelijkertijd vergroten we de kennis over de groep leerlingen die Spaans leert met Juan y Rosa. De onderwerpen die aan de orde kunnen komen zijn: 
•    de wijze waarop deze groep leerlingen begeleid wordt
•    de verschillen in begeleiding als de hele groep tegelijk les krijgt of als ze in kleine groepjes werken
•    verschillende leerlingen met verschillende leerbehoeften
•    de motivatie van de leerlingen
•    theoretische kennis over hoogbegaafdheid in de praktijk brengen

Kortom elkaar te enthousiasmeren om ook aan deze groep leerlingen steeds gepaster onderwijs te bieden waar ze behoefte aan hebben.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren