9 mei 2023 Workbook Omslag voor, versie 1-1.jpg Inzet van deel 1 voor de goede Engelstalige leerlingen Inzet van deel 1 voor de goede Engelstalige leerlingen
23 feb 2023 week van de hoogbegaafdheid.png De Week van de Hoogbegaafdheid De Week van de Hoogbegaafdheid
23 feb 2023 juan y rosa y ana.jpg De digitale omgeving van de leermethode Juan y Rosa De digitale omgeving van de leermethode Juan y Rosa
23 feb 2023 FB 2023.png Nog even een terugblik op de Flamenco Biënnale en dan de lente. Nog even een terugblik op de Flamenco Biënnale en dan de lente.
22 dec 2022 NOT.png De NOT 2023, van 24 tot en met 28 januari 2023 De NOT 2023, van 24 tot en met 28 januari 2023
22 dec 2022 Clara Sola.png Clara Sola, het speelfilm debuut van Nathalie Álvarez Mesén Clara Sola, het speelfilm debuut van Nathalie Álvarez Mesén
LinkedIn.jpg
Discussiegroep op LinkedIn 9 feb 2016

Op LinkedIn heb ik de discussiegroep gestart "Spaanse les met Juan y Rosa". U kunt zich aanmelden als u wilt deelnemen aan de LinkedIn groep. Het doel is om kennis met elkaar te delen met andere leraren/begeleiders van de groep Spaans of met Intern Begeleiders van de school. Tegelijkertijd vergroten we de kennis over de groep leerlingen die Spaans leert met Juan y Rosa en kunnen we met elkaar de leermethode Juan y Rosa steeds beter leren gebruiken en benutten. De onderwerpen die aan de orde kunnen komen zijn:

  • de wijze waarop deze groep leerlingen begeleid wordt
  • de implementatie in de school
  • de verschillen in begeleiding als de hele groep tegelijk les krijgt of als ze in kleine groepjes werken
  • verschillende leerlingen met verschillende leerbehoeften
  • de motivatie van de leerlingen
  • theoretische kennis over hoogbegaafdheid in de praktijk brengen
  • inzicht in de leermethode Juan y Rosa

Kortom elkaar te enthousiasmeren om ook aan deze groep leerlingen steeds gepaster onderwijs te bieden waar ze behoefte aan hebben.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren