7 apr 2014 JR4.jpg Aan deel 0, lesmethode Spaans voor groep 3/4 van Juan y Rosa, wordt hard gewerkt Aan deel 0, lesmethode Spaans voor groep 3/4 van Juan y Rosa, wordt hard gewerkt
5 apr 2014 Porta de la Feria de Abril 2014.JPG 'Feria de abril' in Nederlands op 13 april 'Feria de abril' in Nederlands op 13 april
4 apr 2014 juan computert.PNG TRIELE 2014 van de vakgroep Spaans op de basisschool TRIELE 2014 van de vakgroep Spaans op de basisschool
3 apr 2014 juan computert.PNG Twitter @juan_y_rosa voor leerkrachten of begeleider Spaans Twitter @juan_y_rosa voor leerkrachten of begeleider Spaans
17 feb 2014 juan computert.PNG Contact met andere Juan y Rosa leerlingen Contact met andere Juan y Rosa leerlingen
10 feb 2014 DSC00263web.jpg Behoefte aan ondersteuning voor Spaans? Behoefte aan ondersteuning voor Spaans?
Europees platform.jpg
Indienen van voorstellen 2015 in het Erasmus+ programma geopend! 20 okt 2014

De mogelijkheid om nieuwe voorstellen in te dienen die passen binnen de subsidiering van het Erasmus+ programma is vanaf 7 oktober geopend.

Vraagt u subsidie aan voor een project dat start tussen 1 juni en 31 december 2015, dien dan uw aanvraag in voor 4 maart 2015. 
Belangrijk is wel dat u nu alvast begint met het aanvragen van de juiste inloggegevens die u straks nodig hebt. In bijgevoegde pdf bestand legt Noud Oomen uit hoe een en ander in zijn werk gaat. 

Even ter herinnering de doelstelling van het Erasmus+ programma is:
het realiseren van goede initiatieven en projecten die structureel bijdragen aan de kwaliteit van de Europese kennisinfrastructuur. Daarbij gaat kwaliteit boven kwantiteit. De 3 programmaonderdelen die deze missie moeten ondersteunen, zijn:

  • Key Action 1: Mobiliteit van individuen, start tussen 1 juni en 31 december 2015
  • Key Action 2: Strategische partnerschappen
  • Key Action 3: Beleidsontwikkeling

Bijgevoegd een uitleg van Noud Oomen.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren