9 feb 2016 Picasso 1955.jpg Uit de culturele agenda van de Spaanse ambassade in Den Haag Uit de culturele agenda van de Spaanse ambassade in Den Haag
9 feb 2016 Cadiz y carnaval.jpg Carnaval in Cádiz Carnaval in Cádiz
9 feb 2016 Silencio película de Almodóvar.jpg Almodóvar’s nieuwste film: Julieta Almodóvar’s nieuwste film: Julieta
9 feb 2016 Children books forever (2).jpg Twitter met Don Toro Twitter met Don Toro
9 feb 2016 Roscón de Reyes.jpg Roscón de Reyes, wie kan hem zelf maken? Roscón de Reyes, wie kan hem zelf maken?
9 feb 2016 Don in Great Britain.jpg Twitter met Don Toro Twitter met Don Toro
Leerstrategieën
Juan y Rosa als middel om leerstrategieën te ontwikkelen 26 mei 2015

Aangezien de leermethode gemaakt is met de focus op de plusleerlingen van de basisschool heeft de leermethode uitdagingen in zich om de leerling aan te zetten tot verschillende manieren van leren. De een leert van het luisteren naar de taal, de ander van het lezen, het spreken of het schrijven van de taal. De leerlingen worden uitgedaagd een onderzoekje te doen binnen de taal of met behulp van de taal, te zingen, te stampen of te puzzelen met de taal. Ze kunnen samen spellen maken, toneelstukjes opvoeren in het Spaans of koken met een Spaans recept. De leermethode is zo gevarieerd dat leerlingen zich blijven verbazen over de opdrachten die ze krijgen.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren