17 jun 2024 artikel over Spaans.png De Spaanse taal is IN! De Spaanse taal is IN!
17 jun 2024 Certificado.jpg Een nieuw "certificado" Een nieuw "certificado"
17 jun 2024 20240411_211438.jpg De man van la Mancha, wie is hij nou eigenlijk? De man van la Mancha, wie is hij nou eigenlijk?
17 jun 2024 English version 2 parts.png Deel 0 en deel 1 zijn ook vertaald naar het Engels. Deel 0 en deel 1 zijn ook vertaald naar het Engels.
17 jun 2024 20240609_120802.jpg Langs de kant van een lang wandelpad Langs de kant van een lang wandelpad
29 apr 2024 English version 2 parts.jpg Deel 0 en deel 1 zijn ook vertaald naar het Engels. Deel 0 en deel 1 zijn ook vertaald naar het Engels.
wat ik wil.jpg
Nieuw artikel: ‘De gemiddelde leerling voorbij’ 5 feb 2021

Het derde artikel is klaar! Volgende week zal het op de website van Juan y Rosa verschijnen. De titel is: ‘De gemiddelde leerling voorbij’. Het gaat over vernieuwingen in het onderwijs die noodzakelijk zijn zodat leerlingen zich weer optimaal kunnen ontwikkelen en het logische gevolg ervan zijn de noodzakelijke vernieuwingen voor de inrichting van het lesmateriaal. U hoort snel weer van mij in een speciale editie van de ‘hips en tips’.

Op de website van Juan y Rosa vindt u een tabblad ‘Identiteit, verbinding en visie’ en daaronder een tabbald dat ‘Inspiratie over taal enzo’ heet. Regelmatig zullen daar artikelen worden geplaatst over onderwerpen die mij aan het hart gaan. Allereerst heb ik samen met Thérésa Oost 2 blogs geschreven over de vraag wanneer kun je spreken van een goede communicatie?

Mocht u geïnteresseerd zijn in de blogs, kunt u ook mijn LinkedIn account toevoegen, dan blijft u op de hoogte van de nieuwe blogs.

In het kader van dit derde artikel pleit ik voor een 'hoek vol uitdagingen' in elke klas. Een van de uitdagingen kan Spaans leren zijn. Mocht er een leerling zin hebben om zelfstandig Spaans erbij te gaan leren dan kan dat met Juan y Rosa. De Juan y Rosa leermethode daagt uit tot zelfstandig werken en het leren van de Spaanse taal en cultuur.  

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren