29 apr 2024 Joep dohmen.png Hoe werk je aan je eigen Bildung? Hoe werk je aan je eigen Bildung?
29 apr 2024 feria de abril.1.png "Feria de Abril", aandacht voor de flamenco dans "Feria de Abril", aandacht voor de flamenco dans
29 apr 2024 693b435f-054b-4566-a89d-0c3209c9f299.jpeg Langs de kant van de weg in Tossa de Mar Langs de kant van de weg in Tossa de Mar
29 apr 2024 talent in de klas.png Educatieheld congres - Talent in de klas Educatieheld congres - Talent in de klas
28 feb 2024 20231208_121339.jpg Langs het strand van el Palo, Málaga Langs het strand van el Palo, Málaga
28 feb 2024 jazmín.png "Jazmín en España" "Jazmín en España"
wat ik wil.jpg
Nieuw artikel: ‘De gemiddelde leerling voorbij’ 5 feb 2021

Het derde artikel is klaar! Volgende week zal het op de website van Juan y Rosa verschijnen. De titel is: ‘De gemiddelde leerling voorbij’. Het gaat over vernieuwingen in het onderwijs die noodzakelijk zijn zodat leerlingen zich weer optimaal kunnen ontwikkelen en het logische gevolg ervan zijn de noodzakelijke vernieuwingen voor de inrichting van het lesmateriaal. U hoort snel weer van mij in een speciale editie van de ‘hips en tips’.

Op de website van Juan y Rosa vindt u een tabblad ‘Identiteit, verbinding en visie’ en daaronder een tabbald dat ‘Inspiratie over taal enzo’ heet. Regelmatig zullen daar artikelen worden geplaatst over onderwerpen die mij aan het hart gaan. Allereerst heb ik samen met Thérésa Oost 2 blogs geschreven over de vraag wanneer kun je spreken van een goede communicatie?

Mocht u geïnteresseerd zijn in de blogs, kunt u ook mijn LinkedIn account toevoegen, dan blijft u op de hoogte van de nieuwe blogs.

In het kader van dit derde artikel pleit ik voor een 'hoek vol uitdagingen' in elke klas. Een van de uitdagingen kan Spaans leren zijn. Mocht er een leerling zin hebben om zelfstandig Spaans erbij te gaan leren dan kan dat met Juan y Rosa. De Juan y Rosa leermethode daagt uit tot zelfstandig werken en het leren van de Spaanse taal en cultuur.  

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren