17 okt 2018 Castellers.jpg Tarragona Tarragona
17 okt 2018 NOT 2019.jpg Beurzen in 2019 Beurzen in 2019
16 okt 2018 Werkboek Omslag voor versie 4-1.jpg Nieuw ISBN nummer werkboek deel 1 Nieuw ISBN nummer werkboek deel 1
15 okt 2018 Stand B57 op de FBM De Frankfurter Buchmesse, van 10-14 oktober De Frankfurter Buchmesse, van 10-14 oktober
18 jul 2018 Welkom in Hal 4.2, stand B57 Buchmesse in 2018 Buchmesse in 2018
18 jul 2018 Talent, juni 2018 Reactie op de stelling in het tijdschrift Talent Reactie op de stelling in het tijdschrift Talent
wat ik wil.jpg
Nieuw artikel: ‘De gemiddelde leerling voorbij’ 5 feb 2021

Het derde artikel is klaar! Volgende week zal het op de website van Juan y Rosa verschijnen. De titel is: ‘De gemiddelde leerling voorbij’. Het gaat over vernieuwingen in het onderwijs die noodzakelijk zijn zodat leerlingen zich weer optimaal kunnen ontwikkelen en het logische gevolg ervan zijn de noodzakelijke vernieuwingen voor de inrichting van het lesmateriaal. U hoort snel weer van mij in een speciale editie van de ‘hips en tips’.

Op de website van Juan y Rosa vindt u een tabblad ‘Identiteit, verbinding en visie’ en daaronder een tabbald dat ‘Inspiratie over taal enzo’ heet. Regelmatig zullen daar artikelen worden geplaatst over onderwerpen die mij aan het hart gaan. Allereerst heb ik samen met Thérésa Oost 2 blogs geschreven over de vraag wanneer kun je spreken van een goede communicatie?

Mocht u geïnteresseerd zijn in de blogs, kunt u ook mijn LinkedIn account toevoegen, dan blijft u op de hoogte van de nieuwe blogs.

In het kader van dit derde artikel pleit ik voor een 'hoek vol uitdagingen' in elke klas. Een van de uitdagingen kan Spaans leren zijn. Mocht er een leerling zin hebben om zelfstandig Spaans erbij te gaan leren dan kan dat met Juan y Rosa. De Juan y Rosa leermethode daagt uit tot zelfstandig werken en het leren van de Spaanse taal en cultuur.  

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren