25 sep 2015 Twitter.png @Juan_y_Rosa op Twitter @Juan_y_Rosa op Twitter
24 sep 2015 ncj.png NCJ en de aandacht voor de sensitieve, emotionele, intens levende leerling NCJ en de aandacht voor de sensitieve, emotionele, intens levende leerling
26 jun 2015 eerste boeken deel 0.jpg De eerste boeken van deel 0 zijn besteld De eerste boeken van deel 0 zijn besteld
26 jun 2015 Youtube.jpg Visie achter de leermethode van Juan y Rosa Visie achter de leermethode van Juan y Rosa
26 jun 2015 Flamenco en Spaanse cultuur in Nederland deze zomer.jpg Flamenco en Spaanse cultuur in Nederland deze zomer Flamenco en Spaanse cultuur in Nederland deze zomer
26 jun 2015 @Don_Toro_ op.jpeg Nieuws voor de leerling Spaans Nieuws voor de leerling Spaans
logo 2.png
Nieuwe ontwikkelingen in het schooljaar 2023/2024 9 mei 2023 Naast het aanbieden van Spaans aan de leerlingen om te zorgen dat ze zich kunnen vastbijten in lesstof die moeilijk is en ze uitdaagt om te leren 'leren' bieden we sinds dit schooljaar ook projecten aan om aan te werken over een korte periode van 6 tot 8 weken. 

Dit schooljaar werken we met de projecten Ruimtevaart, Het oude Egypte, de Onderwaterwereld en Sport en spel.
Voor volgend schooljaar gaan we de volgende vier projecten verder uitwerken:
  1. Energie (en waar krijg jij energie van)
  2. Patronen in kunst, muziek, wiskunde etc.
  3. Germaanse mythologie
  4. Op expeditie in de jungle 

Wij gaan ermee aan de slag en ondertussen bouwen we ook aan een steeds beter wordende digitale omgeving voor u. In het nieuwe schooljaar starten we met die digitale omgeving op een nieuwe website van Projectpark. De inhoud van de projecten blijft hetzelfde, maar scholen kunnen zelf leerlingen toevoegen en zelf bepalen aan welke projecten de leerlingen kunnen werken.

Meld u alvast aan voor het nieuwe schooljaar, dan zorgen wij ervoor dat u voorbereid bent om te kunnen beginnen wanneer u wilt.
 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren