17 jun 2024 artikel over Spaans.png De Spaanse taal is IN! De Spaanse taal is IN!
17 jun 2024 Certificado.jpg Een nieuw "certificado" Een nieuw "certificado"
17 jun 2024 20240411_211438.jpg De man van la Mancha, wie is hij nou eigenlijk? De man van la Mancha, wie is hij nou eigenlijk?
17 jun 2024 English version 2 parts.png Deel 0 en deel 1 zijn ook vertaald naar het Engels. Deel 0 en deel 1 zijn ook vertaald naar het Engels.
17 jun 2024 20240609_120802.jpg Langs de kant van een lang wandelpad Langs de kant van een lang wandelpad
29 apr 2024 English version 2 parts.jpg Deel 0 en deel 1 zijn ook vertaald naar het Engels. Deel 0 en deel 1 zijn ook vertaald naar het Engels.
Schrijven met andere leerling.jpg
Oproep voor penvriend(in) om in het Spaans mee te schrijven 23 mrt 2022

Hallo leerlingen van Juan y Rosa deel 1,

Voor de leerlingen in uw groep die willen schrijven met een andere leerling die Spaans heeft geleerd met Juan y Rosa heb ik een formulier* gemaakt waarin zij zich kunnen aanmelden voor een penvriend(in). Don Toro gaat die namen dan willekeurig koppelen waarbij hij zoveel mogelijk rekening houdt met de opgegeven wensen en geeft de e-mailadressen en namen door aan de betreffende leerling die ook vraagt om een penvriend(in). 

In tarea 6.15 van het werkboek deel 1 staat deze oproep voor alle leerlingen die Spaans aan het leren zijn met Juan y Rosa. De leerlingen kunnen Don Toro mailen als ze zelf geen penvriend(in) kennen of kunnen vinden. Ze geven aan hoeveel jaar ze zijn, van welke school ze zijn, of ze met een meisje of jongen willen mailen en van welke leeftijd.

Mocht een leerling in uw groep ook willen schrijven met een andere leerling, laat deze leerling dan dit formulier* invullen. Geef ze een kans en het plezier om te schrijven in het Spaans!

*De ingevulde gegevens worden na het koppelen van de namen verwijderd uit de lijst en worden niet gebruikt voor andere doeleinden.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren