7 jun 2017 informatie in Eindhoven.jpg Informatiemiddagen in juni, juli en september Informatiemiddagen in juni, juli en september
7 jun 2017 Mercado Central.jpg Twitter met Juan y Rosa Twitter met Juan y Rosa
7 jun 2017 La Chana.jpg Culturele Spaanse filmhuis films van dit moment Culturele Spaanse filmhuis films van dit moment
7 jun 2017 paella valenciana.jpg Maak ook een originele paella valenciana Maak ook een originele paella valenciana
7 jun 2017 chicos en una procesión en Valencia.jpg Twitter met Don Toro Twitter met Don Toro
10 feb 2017 Textbook omslag version 1.jpg Vertalingen van Engelse versie van Juan y Rosa Vertalingen van Engelse versie van Juan y Rosa
Schrijven met andere leerling.jpg
Oproep voor penvriend(in) om in het Spaans mee te schrijven 23 mrt 2022

Hallo leerlingen van Juan y Rosa deel 1,

Voor de leerlingen in uw groep die willen schrijven met een andere leerling die Spaans heeft geleerd met Juan y Rosa heb ik een formulier* gemaakt waarin zij zich kunnen aanmelden voor een penvriend(in). Don Toro gaat die namen dan willekeurig koppelen waarbij hij zoveel mogelijk rekening houdt met de opgegeven wensen en geeft de e-mailadressen en namen door aan de betreffende leerling die ook vraagt om een penvriend(in). 

In tarea 6.15 van het werkboek deel 1 staat deze oproep voor alle leerlingen die Spaans aan het leren zijn met Juan y Rosa. De leerlingen kunnen Don Toro mailen als ze zelf geen penvriend(in) kennen of kunnen vinden. Ze geven aan hoeveel jaar ze zijn, van welke school ze zijn, of ze met een meisje of jongen willen mailen en van welke leeftijd.

Mocht een leerling in uw groep ook willen schrijven met een andere leerling, laat deze leerling dan dit formulier* invullen. Geef ze een kans en het plezier om te schrijven in het Spaans!

*De ingevulde gegevens worden na het koppelen van de namen verwijderd uit de lijst en worden niet gebruikt voor andere doeleinden.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren