1 sep 2023 Op de servetjes in Spanje gevonden.png Op twee servetjes in Spanje Op twee servetjes in Spanje
28 aug 2023 LinkedIn Post Begeleiding staatsexamen Spaans Begeleiding staatsexamen Spaans
16 aug 2023 20230421_124312.jpg Mooie Spaanse teksten Mooie Spaanse teksten
9 mei 2023 pws nina en eline.png Profielwerkstuk over de ontwikkeling van het schoolvak Spaans op de Jozefschool Profielwerkstuk over de ontwikkeling van het schoolvak Spaans op de Jozefschool
9 mei 2023 logo 2.png Nieuwe ontwikkelingen in het schooljaar 2023/2024 Nieuwe ontwikkelingen in het schooljaar 2023/2024
9 mei 2023 kleurrijk spanje.1.png Kleur in de Spaanse cultuur Kleur in de Spaanse cultuur
Schrijven met andere leerling.jpg
Oproep voor penvriend(in) om in het Spaans mee te schrijven 23 mrt 2022

Hallo leerlingen van Juan y Rosa deel 1,

Voor de leerlingen in uw groep die willen schrijven met een andere leerling die Spaans heeft geleerd met Juan y Rosa heb ik een formulier* gemaakt waarin zij zich kunnen aanmelden voor een penvriend(in). Don Toro gaat die namen dan willekeurig koppelen waarbij hij zoveel mogelijk rekening houdt met de opgegeven wensen en geeft de e-mailadressen en namen door aan de betreffende leerling die ook vraagt om een penvriend(in). 

In tarea 6.15 van het werkboek deel 1 staat deze oproep voor alle leerlingen die Spaans aan het leren zijn met Juan y Rosa. De leerlingen kunnen Don Toro mailen als ze zelf geen penvriend(in) kennen of kunnen vinden. Ze geven aan hoeveel jaar ze zijn, van welke school ze zijn, of ze met een meisje of jongen willen mailen en van welke leeftijd.

Mocht een leerling in uw groep ook willen schrijven met een andere leerling, laat deze leerling dan dit formulier* invullen. Geef ze een kans en het plezier om te schrijven in het Spaans!

*De ingevulde gegevens worden na het koppelen van de namen verwijderd uit de lijst en worden niet gebruikt voor andere doeleinden.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren