7 apr 2014 JR4.jpg Aan deel 0, lesmethode Spaans voor groep 3/4 van Juan y Rosa, wordt hard gewerkt Aan deel 0, lesmethode Spaans voor groep 3/4 van Juan y Rosa, wordt hard gewerkt
5 apr 2014 Porta de la Feria de Abril 2014.JPG 'Feria de abril' in Nederlands op 13 april 'Feria de abril' in Nederlands op 13 april
4 apr 2014 juan computert.PNG TRIELE 2014 van de vakgroep Spaans op de basisschool TRIELE 2014 van de vakgroep Spaans op de basisschool
3 apr 2014 juan computert.PNG Twitter @juan_y_rosa voor leerkrachten of begeleider Spaans Twitter @juan_y_rosa voor leerkrachten of begeleider Spaans
17 feb 2014 juan computert.PNG Contact met andere Juan y Rosa leerlingen Contact met andere Juan y Rosa leerlingen
10 feb 2014 DSC00263web.jpg Behoefte aan ondersteuning voor Spaans? Behoefte aan ondersteuning voor Spaans?
Schrijven met andere leerling.jpg
Oproep voor penvriend(in) om in het Spaans mee te schrijven 23 mrt 2022

Hallo leerlingen van Juan y Rosa deel 1,

Voor de leerlingen in uw groep die willen schrijven met een andere leerling die Spaans heeft geleerd met Juan y Rosa heb ik een formulier* gemaakt waarin zij zich kunnen aanmelden voor een penvriend(in). Don Toro gaat die namen dan willekeurig koppelen waarbij hij zoveel mogelijk rekening houdt met de opgegeven wensen en geeft de e-mailadressen en namen door aan de betreffende leerling die ook vraagt om een penvriend(in). 

In tarea 6.15 van het werkboek deel 1 staat deze oproep voor alle leerlingen die Spaans aan het leren zijn met Juan y Rosa. De leerlingen kunnen Don Toro mailen als ze zelf geen penvriend(in) kennen of kunnen vinden. Ze geven aan hoeveel jaar ze zijn, van welke school ze zijn, of ze met een meisje of jongen willen mailen en van welke leeftijd.

Mocht een leerling in uw groep ook willen schrijven met een andere leerling, laat deze leerling dan dit formulier* invullen. Geef ze een kans en het plezier om te schrijven in het Spaans!

*De ingevulde gegevens worden na het koppelen van de namen verwijderd uit de lijst en worden niet gebruikt voor andere doeleinden.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren