Toggle navigation
Juan y Rosa, Spaans leren op de basisschool. D
e leermethode die de hoogbegaafde leerling uitdaagt om eigen keuzes te maken bij het leren!
EN
zoek
Home
De leermethode
Leerplatform
Hoogbegaafd
Toelichting en uitleg
Recensies en referenties
Vraag en antwoord
Spelen met Spaans en andere links
Informatie aanvragen
Niveaus
Deel 0
Deel 1
Deel 2
Implementatie op uw school
Inzage & handleidingen
Bestelinformatie
Bestelformulier
"Hips en tips"
Aanmelden nieuwsbrief
Identiteit, verbinding, visie
Inspiratie over taal enzo
Contact
meer items
vorige pagina
1
...
47
48
49
50
51
...
61
volgende pagina
26 jun 2015
@Juan_y_Rosa op Twitter
@Juan_y_Rosa op Twitter
26 mei 2015
Nieuws uit het onderwijs over Spaans
Nieuws uit het onderwijs over Spaans
26 mei 2015
Deel 0,1 en 2; Spaans in het hele BO.
Deel 0,1 en 2; Spaans in het hele BO.
26 mei 2015
Deel 0 ‘Soy Don Toro’ is op de markt!
Deel 0 ‘Soy Don Toro’ is op de markt!
26 mei 2015
Zes jaar Spaans op de basisschool
Zes jaar Spaans op de basisschool
26 mei 2015
Differentiëren in de groep met Juan y Rosa
Differentiëren in de groep met Juan y Rosa
meer items
vorige pagina
1
...
47
48
49
50
51
...
61
volgende pagina
StudyGo, de vernieuwde WRTS oefen-applicatie (deel 2)
15 okt 2023
Een maand geleden hebben we een melding gemaakt van de naamsverandering van de WRTS applicatie naar de nieuwe naam StudyGo.
Met een account die je zelf kunt aanmaken op de website van
StudyGo
kun je oefenen met de woordenlijsten uit de leermethode
Juan y Rosa.
Je logt in en maakt een account aan op: https://studygo.com/nl/ en zoekt de officiële lijsten op van
Juan y Rosa
.
Waar ik nu benieuwd naar ben is of u en de leerlingen graag gebruik maakt van deze oefenapplicatie en of er nog aanpassingen nodig zijn. Misschien hebben de gebruikers nog vragen, etc.
Actie:
Wilt u als begeleider of leerkracht deze korte vragenlijst invullen?
Vragenlijst voor de begeleider/leerkracht
COOKIE INFORMATIE
Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies >
Accepteren