7 apr 2014 JR4.jpg Aan deel 0, lesmethode Spaans voor groep 3/4 van Juan y Rosa, wordt hard gewerkt Aan deel 0, lesmethode Spaans voor groep 3/4 van Juan y Rosa, wordt hard gewerkt
5 apr 2014 Porta de la Feria de Abril 2014.JPG 'Feria de abril' in Nederlands op 13 april 'Feria de abril' in Nederlands op 13 april
4 apr 2014 juan computert.PNG TRIELE 2014 van de vakgroep Spaans op de basisschool TRIELE 2014 van de vakgroep Spaans op de basisschool
3 apr 2014 juan computert.PNG Twitter @juan_y_rosa voor leerkrachten of begeleider Spaans Twitter @juan_y_rosa voor leerkrachten of begeleider Spaans
17 feb 2014 juan computert.PNG Contact met andere Juan y Rosa leerlingen Contact met andere Juan y Rosa leerlingen
10 feb 2014 DSC00263web.jpg Behoefte aan ondersteuning voor Spaans? Behoefte aan ondersteuning voor Spaans?
Website SLO
Subsidie voor de hoogbegaafdengroep 18 dec 2018

(Bron: SLO)
Op de website van het SLO kunt u alle informatie vinden over de mogelijkheden om een subsidie aan te vragen als tegemoetkoming aan de ontwikkelingsbehoeften van de begaafde leerlingen op uw school. Samenwerkingsverbanden passend onderwijs PO en VO kunnen tussen 1 januari en 31 maart 2019 subsidie aanvragen. Hiermee wil het Ministerie van OCW voor een periode van 4 jaar de samenwerkingsverbanden stimuleren om een onderwijs- en ondersteuningsaanbod voor leerlingen met kenmerken van begaafdheid op te zetten, uit te breiden dan wel te bestendigen.

Criteria subsidieregeling

De aanvragen worden beoordeeld op de volgende criteria:

  1. Doelstelling en visie: het is duidelijk op welke doelen en doelgroep het activiteitenplan zich richt, en in hoeverre het activiteitenplan logisch aansluit op de analyse van de behoefte en de doelen die zijn gesteld.
  2. Samenwerking en draagvlak: samenwerking tussen en draagvlak van verschillende partijen bij het uitvoeren van het activiteitenplan.
  3. Expertiseontwikkeling en kennisdeling:
    a.De mate waarin aandacht is voor de continue ontwikkeling van de expertise, en
    b.Kennisdeling, zowel binnen het samenwerkingsverband als regionaal en landelijk.
  4. Evaluatie van de voortgang: met een jaarlijkse zelf-evaluatie (aan de hand van monitor Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek) worden het doelbereik en de expertiseontwikkeling geëvalueerd en worden eventueel verbeteringen in de aanpak doorgevoerd.
  5. Haalbaarheid en duurzaamheid: het plan dient organisatorisch, financieel en inhoudelijk haalbaar te zijn, risicofactoren zijn in beeld en het aanbod kan geborgd worden na afloop van de subsidie.

Op 7 december jl. is de regeling officieel bekend gemaakt via de Staatscourant.

Lees meer informatie hierover op de website van het SLO.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren