Toggle navigation
Juan y Rosa, Spaans leren op de basisschool. D
e leermethode die de hoogbegaafde leerling uitdaagt om eigen keuzes te maken bij het leren!
EN
zoek
Home
De leermethode
Leerplatform
Hoogbegaafd
Toelichting en uitleg
Recensies en referenties
Vraag en antwoord
Spelen met Spaans en andere links
Informatie aanvragen
Niveaus
Deel 0
Deel 1
Deel 2
Implementatie op uw school
Inzage & handleidingen
Bestelinformatie
Bestelformulier
"Hips en tips"
Aanmelden nieuwsbrief
Identiteit, verbinding, visie
Inspiratie over taal enzo
Contact
meer items
vorige pagina
1
...
55
56
57
58
59
...
61
volgende pagina
7 apr 2014
Aan deel 0, lesmethode Spaans voor groep 3/4 van Juan y Rosa, wordt hard gewerkt
Aan deel 0, lesmethode Spaans voor groep 3/4 van Juan y Rosa, wordt hard gewerkt
5 apr 2014
'Feria de abril' in Nederlands op 13 april
'Feria de abril' in Nederlands op 13 april
4 apr 2014
TRIELE 2014 van de vakgroep Spaans op de basisschool
TRIELE 2014 van de vakgroep Spaans op de basisschool
3 apr 2014
Twitter @juan_y_rosa voor leerkrachten of begeleider Spaans
Twitter @juan_y_rosa voor leerkrachten of begeleider Spaans
17 feb 2014
Contact met andere Juan y Rosa leerlingen
Contact met andere Juan y Rosa leerlingen
10 feb 2014
Behoefte aan ondersteuning voor Spaans?
Behoefte aan ondersteuning voor Spaans?
meer items
vorige pagina
1
...
55
56
57
58
59
...
61
volgende pagina
Uitdagende projecten op de basisschool
21 dec 2023
In het 5e nummer van het tijdschrift Talent is ons artikel geplaatst met als titel:
Uitdaging voor iedereen
en als ondertitel
"Hoe kun je bestaande projecten aanpassen?"
Het artikel is geschreven door de ontwikkelaars van Projectpark: Jeroen Hollander en ik, Antoinette Gerichhausen.
Samengevat gaat het in dit artikel over de leerlingen met een groot ontwikkelingspotentieel die niet altijd dezelfde uitdaging ervaren bij het projectonderwijs als we misschien zouden wensen. Deze groep leerlingen hebben een andere uitdaging nodig om zich geroepen te voelen om die uitdaging ook aan te gaan. Daarnaast hebben ze behoefte aan eigen keuzes maken binnen het leerwerk en ze willen het liefst wel gezien worden in hun werk en in hun geleverde inspanningen. En uiteindelijk willen ze in de meeste gevallen graag samen werken met andere leerlingen uit de groep.
Het TASC-model ligt aan de basis van de didactiek van de
Juan y Rosa
leermethode en ook aan de basis van de didactiek van deze projecten uit Projectpark. Samen met Jeroen Hollander werken we aan een steeds voller Projectpark met projecten voor leerlingen met een groot ontwikkelingspotentieel. We hopen dat we dat potentieel even kunnen aanraken en uit de sluimerstand kunnen halen.
Lees voor meer informatie over projecten voor deze groep in
het artikel uit Talent in bijgevoegde PDF
.
COOKIE INFORMATIE
Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies >
Accepteren