Toggle navigation
Juan y Rosa, Spaans leren op de basisschool. D
e leermethode die de hoogbegaafde leerling uitdaagt om eigen keuzes te maken bij het leren!
EN
zoek
Home
De leermethode
Leerplatform
Hoogbegaafd
Toelichting en uitleg
Recensies en referenties
Vraag en antwoord
Spelen met Spaans en andere links
Informatie aanvragen
Niveaus
Deel 0
Deel 1
Deel 2
Implementatie op uw school
Inzage & handleidingen
Bestelinformatie
Bestelformulier
"Hips en tips"
Aanmelden nieuwsbrief
Identiteit, verbinding, visie
Inspiratie over taal enzo
Contact
meer items
vorige pagina
1
...
5
6
7
8
9
...
61
volgende pagina
9 mei 2023
Inzet van deel 1 voor de goede Engelstalige leerlingen
Inzet van deel 1 voor de goede Engelstalige leerlingen
23 feb 2023
De Week van de Hoogbegaafdheid
De Week van de Hoogbegaafdheid
23 feb 2023
De digitale omgeving van de leermethode Juan y Rosa
De digitale omgeving van de leermethode Juan y Rosa
23 feb 2023
Nog even een terugblik op de Flamenco Biënnale en dan de lente.
Nog even een terugblik op de Flamenco Biënnale en dan de lente.
22 dec 2022
De NOT 2023, van 24 tot en met 28 januari 2023
De NOT 2023, van 24 tot en met 28 januari 2023
22 dec 2022
Clara Sola, het speelfilm debuut van Nathalie Álvarez Mesén
Clara Sola, het speelfilm debuut van Nathalie Álvarez Mesén
meer items
vorige pagina
1
...
5
6
7
8
9
...
61
volgende pagina
Uitdagende projecten op de basisschool
21 dec 2023
In het 5e nummer van het tijdschrift Talent is ons artikel geplaatst met als titel:
Uitdaging voor iedereen
en als ondertitel
"Hoe kun je bestaande projecten aanpassen?"
Het artikel is geschreven door de ontwikkelaars van Projectpark: Jeroen Hollander en ik, Antoinette Gerichhausen.
Samengevat gaat het in dit artikel over de leerlingen met een groot ontwikkelingspotentieel die niet altijd dezelfde uitdaging ervaren bij het projectonderwijs als we misschien zouden wensen. Deze groep leerlingen hebben een andere uitdaging nodig om zich geroepen te voelen om die uitdaging ook aan te gaan. Daarnaast hebben ze behoefte aan eigen keuzes maken binnen het leerwerk en ze willen het liefst wel gezien worden in hun werk en in hun geleverde inspanningen. En uiteindelijk willen ze in de meeste gevallen graag samen werken met andere leerlingen uit de groep.
Het TASC-model ligt aan de basis van de didactiek van de
Juan y Rosa
leermethode en ook aan de basis van de didactiek van deze projecten uit Projectpark. Samen met Jeroen Hollander werken we aan een steeds voller Projectpark met projecten voor leerlingen met een groot ontwikkelingspotentieel. We hopen dat we dat potentieel even kunnen aanraken en uit de sluimerstand kunnen halen.
Lees voor meer informatie over projecten voor deze groep in
het artikel uit Talent in bijgevoegde PDF
.
COOKIE INFORMATIE
Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies >
Accepteren